Thursday, March 19, 2009

Episod: politi"KING" in SARAWAK

hai ktk org...wah..momo tok bkn lah orang yang suka berpolitik..but saja menyibuk... aku dikejutkan tek ngan berita sarawak masuk al jazeera..harusla aku sebagai anak sarawak berbangga... but, bila tgk youtube (rakaman tok mlm tek, 19/3/2009 harusla aku antara terawal..very d kepochi!!!) aku rasa malu n zassss... sensored...ntah semena2 aku disaman orang tertentu..aku juz menyampaikan apa yang telah disampaikan... wakakakak... if ada pihak di luar sana dengan bendera biru, hijau, biru langit suma, aku berdiri di tengah..ala2 artis dengan jawapan standart...

no komen n romen!!!

hehehehe... so, now, tlg la saksikan sampai habis rakaman di bawah itu..sebelum ya, momo nak tepuk tangan kejap, clap..clap...clap...clap dgn wartawan2 yang menjayakan terutama ompuan ya..aku solute uols!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hebat... mantap.... teringat aku begagan nak interview jadi pembaca berita... wah........... makey sluar pendek..harusla aku dianok mak aku dengan kata-kata ini,

"ko jangan berangan! merik malu mak...!!!!"

wahai ibuku Puan Noriah, i lappppppppppp u.... oklah, aku mendragging masa jak..nah utk tontonan... terbuka segala pekung di dada..bukan lurah2 di dada okey!!!! jahanam mulut sapa madah ada lurah2.... syyhhhh..saksikan dunia!!!!




2 comments: