Monday, March 16, 2009

Episod: Belajar meng'edit' gambar...



wah...aku boring gila aritok..keja byk la juak..blh tahan... erm..kinek..hobi baru aku lebeh dlm blogging, membaca blog n edit gambar... jarang dah mukak fs n fb..mun ada sik bekareh mukak profile org laen...tok adalah contoh2 gmbar aku edit... erm... percubaan sbg rookie... thx to my student d tuition centre named apa o... Jad?? apalah2... :)

tok gmbr kazen ku kawen... aku sik byk ambik byk gmbar nya..tp ada jak juaklah pakey aku edit... lina...slamat pngantin baru... tp dah lamak dah ko kawen..aku kenja nak edit nak.. wakaka... mudahan anak ko byk, sebanyak2... sib bait ko betelur sebulan skali..mun ko betelur kedak semut, lipas, adoh eh............. bejejer jak anak... amin!!!
tok gmbar kakak ipar ku n anak buah... saja jak...nah neng..amek ko... mun mok kacak gik, ada bayaran...wakakakak... neng, aku prasan smthng dlm gmbr tok...hmm..hahahah..lawak...
tok pulak gmbr kawan2 e-11 aku d penang.. tetiba terselit gmbr andy lam ya..jadi 12 org...haih...sekpalah...katapun percubaan... okla ktk org..aku nak molah keja opis..mengambor jak meja aku...

4 comments:

  1. well not bad.................... blm dpt lawan gambar I.....he he he he

    ReplyDelete
  2. klk polha pgrm mari mengedit gamabr bersama daszzz k........... just PM me....aku on jak

    ReplyDelete
  3. bila2 kau maok, ekot time kau lah

    ReplyDelete