Monday, March 9, 2009

Episod: 21 perkara yang anda mungkin tidak tahu mengenai mokhsen. Pelik tapi benar…

  1. suka makan chocolate yang ada cashew nuts, or apa2 kacang di dalam chocolate. Tapi, if aku tension or berada dalam tekanan memuncak, aku akan makan dairy milk Cadbury…yang sekda apa2 kacang. Aku akan makan choc ya sambil tutup mata n menikmati saat-saat choc ya melt dalam mulut…ahh..nikmat…

  1. aku sekda minuman kegemaran yang tetap.. ada org pkir aku suka minum horlick ice… or the o ais.. tp sebenarnya, suma sama…. Unik??? Sik eh…

  1. aku akan berasa “malas” nak makan if makanan ya sejuk… tp tetap makan Cuma sik buka selera penuh..so, sapa2 nak jadi bini aku, pastikan makanan aku panas k… hehhe. (ini utk ikin)

  1. mee kolok & aiskrim adalah kegemaran! ini dimakan oleh saya d sunny hill!!!

  1. aku tido apabila aku mengantok sik kisah pagi petang siang malam… cepat utk terlelap..kecuali if aku tekanan… ada jak susah nak tido… if aku cuti, aku prefer utk tido sepanjang hari waktu ketika (tok penyakit ikin… berjangkit)

  1. aku slalu mendapati aku terbangun tido dlm keadaan meniarap….

  1. aku semenjak dari kecik n slim (hehe) sik penah mimpi jadi engineer dan sgt membenci pekerjaan engineer. Tapi akhirnya menjadi engineer..

  1. aku susah nak focus pada pekerjaan aku walaupun aku nampak sgt focus depan lappy or paperwork aku… hahaha… (dasar mengelamun)

  1. ha…. Mokhsen adalah seorang yang sgt sik kisah akan keadaan handphone. Means, walaupun canggih ney teknologi zaman tok, aku sik akan nak gago2 nak tukar handphone ke model up-to-date… gadget sik penting…

  1. laptop toshiba tok & kereta Hyundai aku adalah antara harta aku yang paling ku sayang… beli ngan titik peluk aku sendirik okey!!!!

  1. aku dari zaman kanak2 sgt mauk ada cd player. Tp akhirnya ketika duit sik cukup, membeli walkan akhirnya…sampey kinek, aku rasa, walkman ya sik sampey 10kali digunakan…(membazir!!)

  1. aku masuk keja akan buka www.utusan.com.my , www.kosmo.com.my or www.thestar.com.my , n akan jadi bacaan wajib… tapi star ya seminggu skali jak…huhuhu.. tetapi, semestinya ruangan hiburan akan dibaca dolok n sukan hanya sekadar pinggiran..! wakaka.. Dasar!!!!

  1. sangat diminati oleh siti nurhaliza!!! Wakakaka… sekdalah..meminati...

  1. suka baca majalah hiasan dalaman n mengkritik hiasan daknya juak..aku sgt berharap dapat meli rumah kedirik kelak!!!! insyaAllah…

  1. cepat kecik ati tapi tetap nampak happy…. Aku akan terus simpan dlm hati.. Kecuali dgn org2 trtntu…hehehe

  1. aku tiap ari berusaha utk diet…tp sik penah2 nak start diet… wakakaka… berangan jak lebeh.. (tok sama kumpulan dgn roro).

  1. aku suka menjerit sekuat hati dlm kereta time driving sorang2… pelik tapi benar!!!

  1. dari aku kecik, time tadika sampe kinek..time aku “melabur” aka berak, aku akan main air..buka pili air..main hos n polah air pancut or pancit2 sukati kat lantey…sak bersih kononya…. Kesudahan??? Membazir adalah…

  1. slalu berangan jadi artis n orang yang famous!!! Wakakaka…

  1. tidak mempunyai hobi tetap semenjak skolah rendah…

  1. nama asal & sebenar saya adalah WAN MAHUSSEIN BIN WAN MOHAMMED. Tapi diubah menjadi WAN MOKHSEN BIN WAN MOHAMMED. Hehee… surprise??? Memang benar………..

3 comments:

  1. dialog kami masa makan sekali tu
    mokhsen makan a.b.c (ais KACANG)masa tu

    aku: mokhsen.. nak sikit boleh?
    mokhsen: ok..emm kalo dapat kacang kasik kte eh..

    aikk..nama pn ais kacang..kalo cmtu aku makan ais manis bewarna je la..huhu..

    kacang hantu betul dia ni

    ReplyDelete
  2. kau lupak sigek............... kau suka korek rahsia org and u r really good at it....... aku dah terjerebak dlm perangkap kau ya.......... celaks ben

    ReplyDelete
  3. hi incik mahussien. apa kata aku panggil ko incik hussein? or sin? or meet uncle hussein? oh. cute!!

    ReplyDelete