Monday, February 16, 2009

selamat kembali!


yeah...mosen kembali memblogging... blog lamak yang penuh kontroversi, sensasi udah ku tutup officially last august 2008... ish3x..blog yg sungguh laser, panas, n mengancam! wakakaka.. kienk aku dah matured..blog bait2 jak... n now, baruk aku reveal sapa aku.. aku mokhsen!!!!!!!!!! so, selamat membaca n welcome to myself!!!! hehe

owh, lupak nak madah, blog tok kelak akan ada macam2 bahasa... bahsa sarawak, std malaysia, omputeh, bahasa F, bahasa setengah n bahasa lucah semestinya...wakakaka...

so, aku akan cuba utk meluangkan masa utk edit from time to time aku pun blog... blog tok bertujuan mengisi masa lapang aku dari aku bekerok tido n menternak lemak... as well as madah ngan dunia apa ku polah, pikir n terlintas d kepala otak ku...mun ktk madah aku tok over ka apa ka, apa ku lalek?!!!! ko nyapik ku makan??? NOOOO!!!!

hmmm... mun da adik beradik aku maca or terjumpa blog tok waima sanak saudara aku, jgn terkejut... toklah aku sebenar... ada madah aku pendiam.. mokhsen pendiam???????? hmmm... insyaAllah suatu masa kelak...aku poret la...wakkaka...

wah..rindok asa ati nak berblog balit..kotan maca ajak blog org, aku mauk juak nak???? so.... wait for the next post!!!!

Justify Full

1 comment:

  1. yuhuuuuuuuu... d cni ku temui mu. aku masih d penang mncari dan terus berusaha agar menemui gunting yg bole memotong pagar konzen. tidak sabar untuk bebas dr penjara yg bosan ini. doakan yg terbaik utk mu juak.

    ReplyDelete