Monday, February 16, 2009

PENANG

Penang… haih..best giler aaa penang..aku rindu sgt penang..bg aku penang tu antyhing under the sun.. dari gunung ke pantai…dari bandar ke kampong… makanan? Jgn ckp la… makin kembang aku kat penang… mcm kene pump jerk.. wakkaka. Penang gak aa tmpt aku kenal erti hidup berdikari btul2 jauh dari family… tempat aku jmpe kesusahan, kepayahan dan keperitan hidup.. kebahagiaan? insyaAllah.. kelak pasti… penang byk meninggalkan kesan mendalam kat aku.. mcm mane aku berada di tahap plg bawah n bgaimana aku mencapai zaman kegemilangan aku sendiri..dari thun 2004 aku kat penang sampai 2008… owh..penang… penang gak tempat aku mencari ilmu sampailah rezki… penang… penang…


Aku ingat kalu time aku study, once aku dpt usm..aku sedeh..aku takde kwn yg same masuk usm.. kalu dr srk gita..berape kerat..tu pown bkn dari kelas aku… kalu dari mrsm kucing..cume hizan..tu pown tak aaa rapat… kawan matriks…bkn kawan rapat gak..aku sorg2… penang aku jmpe ngan ramai manusia…aku kenal erti persahabatan..namun, bagi aku, aku tak jmpe kawan sejati di penang… yang aku jmpe, my “soul mate”..ikin… hehe… love u…


Then, aku keje..pun kat penang… wah..time keje jgn katerla..mcm2 jenis keringat aku hasilkan, mcm2 kesusahan aku tempuhkan hasilnya, diri aku sekarang..aku adalah aku..syukur… aku suke penang gile2…


Sekarang aku dah balek ke tempat asal aku…negeri Sarawak. N sekarang time kat kuching, aku sgt rindukan penang.. penang, I will come n visit u again soon!!!!

2 comments: