Wednesday, October 7, 2009

Episod: aku disahkan sakit procastination! :(

sah sah sah!!!! aku sakit!!!! matila aku..mampus la aku tok... camnetokkkk??? aku syak aku sakit n aku tanyak *doctor nama sakit aku... nang konpiden aku sakit tok...

sakit apakah???

PROCRASTINATION

jeng jeng jeng.... kedak ne ya kah? tok la penyakit malas suka nangguh2 keja ke esok lusak tulat... aku rasa mun dibandingkan H1N1 dgn penyakit tok, lagik rame join team aku.... yeah!!!! bangga jap....

penah juak aku berangan,

"tanpa angan-angan, segala impian tidak akan jadi kenyataan..."

tapi masalah aku tok lain... byk jak angan2 tapi impian sik penah jadi kenyataan...so how??? impian nak jadi kaya la... nak jadi artis la... nak jadi mcm2... tapi apa yg ada??? NON ADOOOO...

aku tauk aku berpotensi, berkebolehan, hebat (up la...ngarap ktk org nak muji aku...sampe bekarat menara KLCC sikkan ada....) bla bla bla... tp aku ada penyakit tok.. wahai David Trumph or David Amurugam (alu ada effect "terima kaseeyyyyhhh....!!!") ambiklah aku keja n aku akan buat ko jadi lebeh kaya... mun sik, TONY FERNANDEZ ka sapa ka... ambik la aku..hire me please!!!!

okla ktk org...aku nak nyambung angan2 aku... ingat, tanpa angan2, segala impian tidak akan jadi kenyataan!!!!


koleksi muka2 penyakit procRastination aku!!!


p.s - ikin, kite bejangkit penyakit awak! hahahahaha :p

3 comments:

  1. hey entry mcm entry baru kte je...cilok

    ReplyDelete
  2. jap procrastination *spelling error* macam bagus eh betul2kan ejaan orang..huahahaha

    ReplyDelete
  3. tak same langsung aka langsing dgn entry awak...

    ejaan..ala kire ok gak la dgn cara mendengar je..dah taw eja..huruf R kat keyboard nih rosak ckit :p

    ReplyDelete