Wednesday, April 22, 2009

Episod: Invitation....... @Johor Bahru


ok talking about engagement day

usually it would be a very small ceremony with just close friends and family members right?

i don’t know

but mine won’t be like the typical one…

obviously families would be there

but i would also like to have my friends with me..

but whom?

i don’t know

after thinking for weeks

it’s been so hard for me to choose between you people

so whoever who are free on the 1st of may

you are so welcome to my day…

anyone who’s my friend or her friend or our friends..

please do come

hope to see you there! :)

p.s for any inquiry please leave me comments or can call me directly at 017-4172412 (mosen) / 019-7603292 (SR)

muahxx

8 comments:

  1. aku ingin mengucap..er bkn mngucap ya la..ehem2 lagi sekali..aku ingin mengucapkan tahniah kepada kau sbb berjaya menunangi gadis pilihan..semoga kebahagian serta kesejahteraan perhubongan ktkduak akan sampei kejinjang pelamin..sori aku pasti 200% xpat datang maybe kahwin kau klak baruk aku dapat agak haha
    sekian, salam pertunangan dari saya serta korga walaupun korga aku xkenal kau haha panjang alu juak comment aku..

    ReplyDelete
  2. congrates, tapi ada sik polah di kch? mun ada pegi ku.. mun JB sekpa jak huhu. btw, congrates again

    ReplyDelete
  3. peruz, aok, makaseh... kelak kawen ku madah awal2 agik.. n aku upah kau makey ngambik gambar...senang crita...

    henen ikan!! jgn risau..majlis aku kelak ekda makey kaum kerabat kau...selamat

    ReplyDelete
  4. gee..copy cat..
    yay...less than 72 hrs:D
    kejap
    baru terbaca profile
    'seorang yang pelik dgn kes2 tersendirk'
    hahahaha gelak guling guling u know 4 what kan??

    ReplyDelete
  5. kmk doakan agar pertunangan kitak akan disusuli dgn majlis nikah kawen kelak. semoga perhubungan ktk duak berkekalan hingga ke anak cucu..

    ReplyDelete
  6. terima kasih terima kasih :D

    ReplyDelete